سرد ایران | فروش ساندویچ پانل

آدرس

جاده ی قدیم قم تهران، شهرک صنعتی صنوف

تلفن

0253-3800285

ما را دنبال کنید :

ساندویچ پانل دیواری یک ساختار سه لایه‌ای است. این دیوارها از ترکیبات سبک تشکیل شده‌اند و از دو طرف به دو لایه ورق محدود شده‌اند. در میان آن یک لایه عایق قرار دارد. ساندویچ پانل‌ها در مکان‌های مختلف کاربرد دارند، از جمله پوشش دیوار سازه‌های پیش ساخته، ساختمان‌های ویلایی پیش ساخته، ساختمان‌های بزرگ صنعتی و سوله‌ها، کانتینرهای حمل و نقل، سردخانه‌های ثابت و متحرک، سیلوها و انبارها، پارتیشن بندی داخلی در پروژه‌های مختلف و کلین روم. برای آموزش نحوه نصب ساندویچ پانل دیواری این مقاله را دنبال کنید.

نحوه اجرای ساندویچ پانل دیواری

نصب ساندویچ پانل دیواری معمولاً شامل مراحل زیر است:

  1. آماده سازی: اطمینان حاصل کنید که سطح دیوار تمیز، خشک و عاری از هرگونه کثیفی است. ابزار و مواد لازم را که ممکن است شامل متر، سطح، مته، پیچ و چسب باشد، آماده کنید.
  2. اندازه گیری و علامت گذاری: ارتفاع و عرض مورد نظر ساندویچ پانل را روی دیوار اندازه‌گیری و علامت‌گذاری کنید. از یک سطح برای اطمینان از تراز افقی و عمودی دقیق استفاده کنید.
  3. برش پانل ها: در صورت لزوم با استفاده از ابزارهای برش مناسب، ساندویچ پانل‌ها را متناسب با ابعاد مورد نظر برش دهید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌های سازنده را دنبال کرده و اقدامات ایمنی لازم را انجام دهید.
  4. چسب یا اتصال دهنده ها: برای چسباندن گل میخ های فلزی یا چوبی به دیوار از چسب استفاده کنید یا از پیچ استفاده کنید و یک قاب مطمئن برای ساندویچ پانل‌ها ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها در سطح و به درستی تراز هستند.
  5. نصب پانل: با قرار دادن اولین ساندویچ پانل در جای خود شروع کنید و آن را با اندازه‌های مشخص‌شده تراز کنید. از پیچ یا چسب برای محکم کردن آن روی گل میخ‌ها استفاده کنید. از تراز بودن و تراز بودن آن اطمینان حاصل کنید. این فرآیند را برای پانل‌های باقی‌مانده تکرار کنید، بدون اینکه شکافی ایجاد کنید.
  6. آب بندی مفصل: درزگیر یا نوار آب بند را روی درزهای بین پانل های ساندویچ بمالید تا یک مهر و موم هوا و ضد آب ایجاد کنید. این به جلوگیری از نشت هوا و نفوذ آب کمک می‌کند.
  7. کارهای پایانی: پس از نصب تمام پانل‌ها، می‌توانید برای تکمیل نصب، هر نوع کار تکمیلی مانند تزئینات یا قطعات گوشه را اضافه کنید. دستورالعمل‌های سازنده را برای جزئیات تکمیلی خاص دنبال کنید.

نصب ساندویچ پانل توسط نصاب حرفه ای

توجه به این نکته ضروری است که فرآیند نصب ممکن است بسته به نوع خاص و برند ساندویچ پانل مورد استفاده متفاوت باشد. توصیه می‌شود برای اطمینان از نصب صحیح، دستورالعمل‌های سازنده را برای سیستم پانل خاصی که با آن کار می‌کنید، به دقت بخوانید و دنبال کنید. علاوه بر این، ممکن است برای راهنمایی و کمک با یک نصاب حرفه‌ای یا با تجربه مشورت کنید.

آموزش نصب ساندویچ پانل دیواری

آموزش نصب ساندویچ پانل دیواری به صورت کلی شامل موارد زیر است:

  • برای نصب ساندویچ پانل‌های دیواری، ابتدا با پروفیل‌های آهنی تکیه گاه محکمی برای ساندویچ پانل‌ها ساخته می‌شود.
  • اگر قرار است در نما درب یا پنجره‌ای وجود داشته باشد، جای آن باید در زیر ساخت و روی ساندویچ پانل‌ها مشخص شود.
  • در گام بعدی جای درب و پنجره‌ها روی ساندویچ پانل‌های دیواری با دقت برش داده می‌شود و در آخرین مرحله این ساندویچ پانل‌ها نصب می‌شوند.

ولی برای آموزش بهتر، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

نکات نصب ساندویچ پانل دیواری

نصب ساندویچ پانل دیواری نیازمند رعایت نکات مهمی است تا بهبود کیفیت کار و حجم مصالح مصرفی را به همراه داشته باشد. برای نصب ساندویچ پانل دیواری، ابتدا زیرسازی مناسب باید انجام شود. سپس ساندویچ پانل روی سازه فلزی نصب می‌شود. در نصب ساندویچ پانل های دیواری و سقفی حتما به چند نکته توجه کنید:

  • نوع ساختار اجرا بر روی ساختمان‌ها
  • توجه به فاصله بین ستون‌ها در محل نصب
  • ارتفاع پانل‌ها
  • جهت باد

برای نصب ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی، از چسب مخصوص و پیچ‌های واشردار استفاده کنید. در حین نصب، با استفاده از تراز، پانل‌ها را کاملا صاف کنید.

نصب پنجره روی ساندویچ پانل

پروفيل F شكل مقطع این پروفيل به شكل حرف F انگليسى و دارای دو قسمت ركش (كاور) و پایة (بيس) است. قبل از نصب و اجراء ساندويچ پانل بایستى پایة پروفيل F شكل را با استفادة از پيچ روى زيرساز پيچ كرده و سپس ساندويچ پانل را روى آن نصب و اجراء كنید.

سؤالات رایج درباره نحوه نصب ساندویچ پانل دیواری

در اینجا به چند تا از سؤالات رایج و پرتکرار شما در رابطه با ساندویچ پانل دیواری پاسخ داده‌ایم:

ساندویچ پانل دیواری را چگونه نصب کنم؟

مراحل کلی این کار شامل: آماده‌سازی، اندازه‌گیری و علامت‌گذاری، برش پانل‌ها، چسب یا اتصال‌دهنده‌ها، نصب پانل، آب‌بندی مفصل‌ها و کارهای پایانی

چه کارهایی قبل از نصب ساندویچ پانل دیواری باید انجام داد؟

ساختن پروفیل‌های آهنی برای تکیه‌گاه، در صورت وجود پنجره باید در زیر ساخت و روی ساندویچ پانل قرار بگیرد، جای درب و پنجره برش بخورد و در آخر ساندویچ پانل نصب شود.

چه نکاتی را برای نصب ساندویچ پانل دیواری باید رعایت کنم؟

زیرسازی، دقت به نوع ساختار اجرا بر روی ساختمان، توجه به فاصله بین ستون‌ها در محل نصب، ارتفاع پانل‌ها، جهت باد.

از کجا ساندویچ پانل خوب و مرغوب تهیه کنم؟ درخواست نصاب حرفه‌ای برای این کار دارم؟

شرکت پرهام پانل با بیش از ده سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی تولید و نصب ساندویچ پنل در سراسر ایران توانسته است سابقه ی درخشانی در این زمینه از خود بر جای بگذارد. برای تماس با متخصصین این شرکت کافیست با شماره ۰۹۱۲۳۸۷۳۸۰۹ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *