سرد ایران | فروش ساندویچ پانل

آدرس

جاده ی قدیم قم تهران، شهرک صنعتی صنوف

تلفن

0253-3800285

ما را دنبال کنید :

قیمت ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل ها را می توان بر اساس معیارهای مختلفی مانند هدف آن ها طبقه بندی کرد. قیمت فروش ساندویچ پانل، بسته به جایی که قرار است نصب شوند، به دو دسته تقسیم می شوند:

  • ساندویچ پانل دیواری
  • ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل دیواری در ساخت ساختمان ها، اعم از مسکونی و صنعتی، اداری، تجاری و انواع دیگر سازه ها استفاده می شود. آن ها همچنین می توانند در داخل خانه، به عنوان مثال، به عنوان پارتیشن در مراکز تجاری و دفاتر استفاده شوند.

ساندویچ پانل سقفی نیز همانطور که از نام آن ها پیداست برای ایجاد سقف استفاده می شوند. آن ها به شما امکان می دهند یک سقف عایق بندی شده بسازید، اغلب ساندویچ پانل ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند  و این مورد، قیمت عایق ساندویچ پانل را افزایش می دهد. برای مشاهده قیمت انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری از منو بالا قیمت ساندویج پانل را انتخاب کنید.

طبقه بندی دیگر ساندویچ پانل ها با توجه به مواد عایق حرارتی موجود در ترکیب آن ها است. انواع ساندویچ پانل از جنس فایبرگلاس، فوم پلی اورتان، فوم پلی ایزوسیانورات (“فوم پلی اورتان پیشرفته” نیز نامیده می شود) ، فوم پلی اتیلن و همچنین ساندویچ پانل های ترکیبی با چندین ماده به طور همزمان هستند.

قیمت انواع ساندویچ پانل دیواری سرد ایران

قیمت ساندویچ پانل دیواری

مشاوره و راهنمایی های لازم را از ما دریافت کنید

قیمت ساندویچ پانل سقفی

برای رسیدن به بهترین نتیجه

نام کالا

ضخامت

نوع ورق

عرض

قیمت

ساندویچ پانل دیواری

4cm

آلوزینک

116cm

تماس بگیرید

ساندویچ پانل دیواری

5cm

آلوزینک

116cm

تماس بگیرید

ساندویچ پانل دیواری

6cm

آلوزینک

116cm

تماس بگیرید

ساندویچ پانل دیواری

8cm

آلوزینک

116cm

تماس بگیرید

ساندویچ پانل دیواری

10cm

آلوزینک

116cm

تماس بگیرید

ساندویچ پانل دیواری

12.5cm

آلوزینک

116cm

تماس بگیرید

ساندویچ پانل دیواری

15cm

آلوزینک

116cm

تماس بگیرید

دریافت لیست قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل دیواری از نظر طراحی و معماری

ساندویچ پانل دیواری ساختمانی هم یک گزینه مناسب و هم چالش برای معماران هستند. مواد زیادی که می توان در آن ها استفاده کرد طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهند و اندازه ها و شکل های ساندویچ پانل ها، انعطاف پذیری قابل توجهی را برای طراحی فراهم می کنند. از سوی دیگر، برای کاهش هزینه های ساخت باید از نحوه محاسبه قیمت ساندویچ پانل اطلاع یافت.

مشکل طراحی نیز می تواند یک مشکل جدی باشد، اما در صورت برنامه ریزی موفقیت آمیز، ساختمانی از نظر زیبایی با بهترین مصالح ساخته می شود. این واقعیت که پانل های تولید شده در کارخانه می توانند در صورت تمایل به اشکال مختلف تبدیل شوند، قیمت فروش ساندویچ پانل دیواری را بالا می برد.

سوالات متداول شما درمورد ساندویچ پانل

برخی از سوالات متداول شما در خصوص ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری

برای نصب این پانل ها به تجهیزات جانبی نظیر فینیشر، فلاشینگ و پیچ های مخصوص نیاز دارید.

بله، اما برای نصب هر کدام از آن ها، ابتدا باید زیرساز مناسبی را ایجاد کنید. زیرساز سقف برای نصب ساندویچ پانل های سقفی، تیر هایی از جنس پروفیل هستند که در ابعاد مشخصی بر روی گارتر نصب شده اند. پس از آن، تنها کافیست تا پانل ها به وسیله جرثقیل به سقف سازه منتقل شوند و توسط پیچ های سرمته گالوانیزه واشر دار، به زیرساز پروفیلی متصل گردند.

قیمت ساندویچ پانل به عوال مختلفی بستگی دارد که شما می‌توانید برای دریافت قیمت دقیق با شماره‌ی 09123677840 تماس بگیرید.

ساندویچ پانل دیواری که به دلیل مزایای ساخت و نصب بی شماری که دارند، انتخابی رو به افزایش هستند شامل پانل های فلزی ویژه با عایق حرارتی و صوتی تقویت شده اند. این نوع پانل ها برای انواع ساختمان های سبک صنعتی، انباری، ورزشی، تفریحی و تجاری کاربرد دارند. دوام، زیبایی شناسی و امکان نصب سریع باعث شده که ساندویچ پانل ها در سایر زمینه های ساخت و ساز مدرن معروف شوند. امکان اجرای این نوع روکش ها به صورت عمودی و افقی آن ها  را به یک راه حل محبوب برای دیوارها و سقف انواع ساختمان ها تبدیل می کند.

 مزیت دیگر امکان شکل دهی آزادانه به پانل ها است که امکان استفاده موثر در ساخت هر نوع ساختمانی را فراهم می کند. از طرفی، قیمت عایق ساندویچ پانل بسیار مقرون به صرفه است زیرا مواد اصلی آن در مقایسه با ساندویچ پانل های دیگر ارزان تر است. علاوه بر این، ساندویچ پانل ها ذاتا بادوام هستند و همین امر باعث استفاده مجدد از آن ها می شود. در یک جمله باید گفت که ساندویچ پانل ها، برای سال های زیادی دوام می آورند، بنابراین ارزش هزینه کردن را دارند.  

مهم ترین ویژگی ساندویچ پانل دیواری

یکی از جذاب ترین ویژگی های ساندویچ پنل های دیواری ساختمانی، توانایی آن ها در ارائه راندمان عایق حرارتی بالا با حداقل حرارت است. ضخامت ساندویچ پانل ها بر اساس نیازهای ساختاری (مانند حداقل ابعاد قاب در و پنجره) و سایر ملاحظات تعیین می شود. مواد متشکل از ساندویچ پانل ممکن است دارای ضرایب انبساط حرارتی متفاوتی باشند و تغییر دما منجر به تغییرات ابعادی مختلف در قسمت های مختلف ساندویچ می شود. همچنین، یک طرف ساندویچ، مانند صفحه بیرونی پانل دیواری، می تواند تغییرات دمایی قابل توجه بیشتری نسبت به طرف دیگر داشته باشد.

ساندویچ پنل دیواری

مهم ترین ویژگی ساندویچ پانل های دیواری سرد ایران

یکی از جذاب ترین ویژگی های ساندویچ پانل های دیواری سرد ایران، توانایی آن ها در ارائه راندمان عایق حرارتی بالا با حداقل حرارت است. ضخامت ساندویچ پانل ها بر اساس نیازهای ساختاری (مانند حداقل ابعاد قاب در و پنجره) و سایر ملاحظات تعیین می شود. مواد متشکل از ساندویچ پانل ممکن است دارای ضرایب انبساط حرارتی متفاوتی باشند و تغییر دما منجر به تغییرات ابعادی مختلف در قسمت های مختلف ساندویچ می شود. همچنین، یک طرف ساندویچ های سرد ایران، مانند صفحه بیرونی پانل دیواری، می تواند تغییرات دمایی قابل توجه بیشتری نسبت به طرف دیگر داشته باشد.

همچنین تغییرات دما می تواند باعث تغییر فشار هوا در داخل ساندویچ پانل شود. تراکم ممکن است روی پانل ها ایجاد شود و باید اقداماتی برای خلاص شدن از شر آب یا جلوگیری از تجمع آن در وهله اول انجام شود.