سرد ایران | فروش ساندویچ پانل

آدرس

جاده ی قدیم قم تهران، شهرک صنعتی صنوف

تلفن

0253-3800285

ما را دنبال کنید :

شاید بودجه شما محدود باشد و علاوه بر کیفیت و چگونگی نصب ساندویچ پانل، هزینه و دستمزد نصب ساندویچ پانل نیز برای شما مهم باشد، بنابراین ادامه این مطلب را حتما بخوانید. به طور کلی نصب ساندویچ پانل به این صورت است که در ابتدا سازه پایه و سازه پایه و فلزی که برای برداشت و نصب ساندویچ پانل استفاده می‌شود، نصب می‌شود، سپس ساندویچ پانل روی سازه فلزی نصب می‌شود. برای انجام این کار، ابتدا ساندویچ پانل نزدیک به محل نصب حمل می‌شود و سپس با استفاده از دریل و پیچ، به سازه فلزی چسبانده می‌شود.

دستمزد نصب ساندویچ پانل 1403

هزینه  نصب ساندویچ پانل به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

نصب ساندویچ پانل

ضخامت پانل: ضخامت پانل، یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نصب ساندویچ پانل است. هرچه ضخامت پانل بیشتر باشد، قیمت نصب آن نیز بالاتر خواهد بود.

جنس پانل: جنس پانل نیز در تعیین قیمت نصب ساندویچ پانل تأثیرگذار است. برای مثال، پانل‌های ساندویچ با هسته فوم EPS از پانل‌های ساندویچ با هسته PIR گران‌تر هستند.

سطح پوشش: سطح پوشش نیز در تعیین قیمت نصب ساندویچ پانل تأثیرگذار است. سطح‌های مختلف پوشش، از جمله رنگ و طرح، می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

محل نصب: هزینه‌های حمل و نقل و نصب در مناطق دورافتاده گران‌تر است.

قیمت نصب ساندویچ پانل 1402 با توجه به تمام این‌ها متأسفانه نوسان زیادی دارد و نیازمند استعلام قیمت به روز می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به نوع پروژه، قیمت اجرای ساندویچ پانل را با شماره‌گیری ۰۹۱۲۳۸۷۳۸۰۹ مطلع شوید.

اجرت نصب ساندویچ پانل

اجرت نصب ساندویچ پانل بسته به عوامل مختلفی می‌تواند متفاوت باشد. علاوه بر این، قیمت‌ها می‌تواند بین پیمانکاران و تامین‌کنندگان مختلف متفاوت باشد.

نصب ساندویچ پانل پلی یورتان

اگر می توانید جزئیات دقیق تری در مورد پروژه ارائه دهید، مانند اندازه منطقه تحت پوشش، نوع ساندویچ پانل مورد نیاز و مکان، ممکن است بتوانم برآورد دقیق تری به شما ارائه دهم. از طرف دیگر، پیشنهاد می‌کنم با متخصصین ما در شرکت پرهام پانل تماس بگیرید تا قیمتی متناسب با نیازهای خاص شما داشته باشند.

قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل

قبل از این که از قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل پلی یورتان آگاه شویم بهتر است در مورد مزایای این ساندویچ پانل بیشتر بدانیم.

ساندویچ پانل پلی یورتان دارای وزن سبک، عایق حرارتی بسیار خوب، عایق صوتی مناسب، مقاومت فشاری مناسب، مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی، ظاهر مناسب تر و تنوع رنگی بالاتر نسبت به سایر پانل‌های عایق می‌‎باشد.

استفاده از ساندویچ پانل پلی یورتان در پروژه های ساختمانی به طور دقیق‌تر دارای چنین مزیت‌هایی می‌باشد:

  1. عایق حرارتی عالی: ساندویچ پانل‌های پلی یورتان به دلیل خواص عایق حرارتی استثنایی خود شناخته شده‌اند. آنها مقاومت حرارتی بالایی دارند که به راحت و کارآمد نگه داشتن ساختمان‌ها کمک می‌کند و هزینه‌های گرمایش و سرمایش را کاهش می‌دهد.
  2. سبک و بادوام: ساندویچ پانل‌های پلی یورتان سبک وزن و در عین حال بسیار بادوام هستند. این کار باعث می‌شود به راحتی نصب شوند و همچنین تضمین می‌کند که می‌توانند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از جمله بادهای شدید و زمین لرزه مقاومت کنند.
  3. مقاومت در برابر آتش: ساندویچ پانل‌های پلی یورتان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر آتش مقاوم باشند و ایمنی بیشتری را برای سرنشینان ارائه دهند. آنها می‌توانند از گسترش آتش جلوگیری کرده و به حداقل رساندن خسارت کمک کنند.
  4. عایق صدا: این پانل‌ها همچنین دارای خواص عایق صوتی خوبی هستند و برای کاربردهایی که کاهش نویز مهم است مانند ساختمان‌های مسکونی، آموزشی یا تجاری مناسب هستند.
  5. مقرون به صرفه: ترکیب عایق حرارتی، دوام و طول عمر پانل های ساندویچ پلی یورتان می‌تواند منجر به صرفه‌جویی طولانی مدت در هزینه ها شود. کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های نگهداری به مقرون به صرفه بودن آنها کمک می‌کند.

توجه به این نکته مهم است که نصب صحیح و نگهداری منظم برای اطمینان از حداکثر مزایای استفاده از پانل‌های ساندویچ پلی یورتان بسیار مهم است.

ساندویچ پانل پلی یورتان

قیمت نصب هر متر مربع ساندویچ پانل در سال 1403 را به طور دقیق از کارشناسان ما در پرهام پانل درخواست کنید.

جمع بندی

همانطور که گفته شد دستمزد نصب ساندویچ پانل چیزی نیست که به راحتی قابل محاسبه باشد، چرا که به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله: اندازه منطقه تحت پوشش، نوع ساندویچ پانل مورد نیاز و مکان. همچنین این قیمت می‌تواند بین پیمانکاران و تامین‌کنندگان مختلف متفاوت باشد.

برای استعلام قیمت به روز نصب ساندویچ پانل ساختمانی با متخصصین پرهام پانل تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *